سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آخرین مطالب
...
قاسمی دیگر داشتم به تو شک می کردم
پروژه مدیران 2
در شیراز چه می گذرد
اینجا شیراز است
[عناوین آرشیوشده]
آرشیو مطالب
فروردین 90
پیوندهای روزانه
خدمات رضا زاده به شاه و مرگ مشکوک سید نورالدین
پیوندها
علی جعفری
چرک نویس انقلابی
انجمنی
شیراز نما
صادق سازنده
در شیراز چه می گذرد

سال های سال است که خانواده ی برخی از اقایان در این شهر همه کاره بودند و هر کس قصد رسیدن به منصب و پستی در سر داشت حتما باید در این تفکیک اجتماعی و قشر بندی ها شرکت می نمود یا اینکه یکی از دختران حضرات را می گرفت یا دختر خویش را به یکی از پسران این افراد می داد تا اینکه در این بازی سیاسی و تقسیم اموال عمومی قدم بر میداشت.

از انجا که این شهر و استان فاقد هر گونه نظارت بود و حتی سیستم نظارتی بر این استان نیز خود ابتلا به بیماری و ویروس مال خوری شده بود فساد پوسیده در ان با این بدنه ی خانوادگی در هم امیخته و دژی محکم در برابر رسیدن این استان به ارمان های انقلاب اسلامی بود.

جای هیچ تعارفی نیست که افراد کادر دفتر ی اقای امام جمعه ی پیشین همه به جرم زمین خواری بازداشت شده و مسئول دفتر جناب حجت الاسلام با اشاره به این نکته که تمامی اقدامات زیر نظر امام جمعه وقت بوده تهدید به اقدام به انتشار اسنادی مبنی بر نظارت و حمایت امام جمعه وقت دارد.تا اینجا خانواده امام جمعه ی وقت و همه ی خاندان های منصب نشین تمامی هواس را به چیز های حاشیه ای از جمله مکتب ایرانی و غیره معطوف می نماید تا شاید در  شعبده بازی  همیشگی خویش فضا را تغییر داده و در افکار عمومی انحراف ایجاد نمایند در همین اثناست که اقای امام جمعه که سالیانی دراز در شیراز بوده و سابقه  ی حظور در دانشگاه را نداشته به یکباره تصمیم در بر گزاری کلاسی با مبنی ولایت فقیه دارد تا شاید بتوانند با انتساب ایشان به ولایت فقیه از موج حملات عدالت طلبانه فرماندار بکاهد. اما پس از گرفتن یکی از مهره های زمین خواری که فرزند حجت الاسلام فرزند بزرگتر وی به استفتاعی اشاره می نماید که سالیان پیش توسط رهبر انقلاب نگاشته شده بود.و نیز نامه ای از خود اقای حجت الاسلام که از تشکیل سازمان اغازاده ها خبر می دهد. اما به این اشاره نمی شود اقای حائری که خود از این جریان اگاه است چرا اقدامی در جهت منع این کار نمی نماید.ولی زمانی که منافع ایشان و گروهی نیز از میان می رود و حتی احتمال خسارت می رود دست به اقدام این نامه می زند.

ارام ارام با شدت گرفتن و جهت گیری های رهبری پیرامون مفاسد اقتصادی و انتشار سخنانی از قاسمی فرماندار شیراز اغازاده های منصب نشین منافع خویش را در سل جاری در خطر می بینند.

همان اقایانی که گاه برای جدا شدن بدنه ی دانشجویی عدالتخواهی اطراف قاسمی  دست به تهدید می زند و دانشجویان را متهم به ذوب شدن در فرماندار  می نماید.

برخی که سابقه  اقدامات کور کورانه را دارند  و زمانی که دانشجویان عدالتخواه در جریان برج های دوقلو و نیز باغ شهر ها دست به اعتراض می زنند انان را به مقابله با ولایت فقیه می خوانند و نام منافق را بر انان می گذارندنیز این دانشجویان را از عاقبت کار خود و مقابله با خان زاده های شیراز اگاه می کنند.

در جریان این موضع برخی از اقایان که خود را منبع اصولگرایی معرفی می نمایند با سکوت معنی دار خود سعی دارند تا در این معرکه جان سالم به در برده و نه قافله را حمایت کند و نه دزد را.

انان که نه بودنشان مفید است نه با رفتنشان و نه با ماندنشان هیچ کسی احساس کمبود نمی کند.

در جریان سال آتی با اغاز سال نو و و در خواست قاسمی مبنی بر مقابله با زمین خواری و وضعیت فجیه بین الحرمین و درخواست اقای دستغیب تولیت حضرت شاه چراغ(ع) دیگر برنتابیدند و سعی نمودند تا علم مخالفت را از رو بسته و اقدام به حرکن=ت های زیر زمینی نمایند.

 

ادامه  با توضیحات بیشتر در مورد پاراگراف ها در آپ بعدی.......


| 3:35 عصر - دوشنبه 90/1/22
+ | نظر
منوی اصلی
خانه
پروفایل مدیر وبلاگ
پست الکترونیک
آرشیو وبلاگ
عناوین مطالب وبلاگ

طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
سایر امکانات